Thursday, February 6, 2014

Leessang Asia Showcase - Malaysia

Oh yeah! 11 Januari haritu Leessang mai Malaysia. At first tak nak pergi sebab well I'm not that into Leessang macam Big Bang. Bukanlah tak minat tapi tak seminat Big Bang. Haha

Tapi adalah makhluk tuhan ni yang bernama Wawa nak bersemangat sangat nak pi sebab nak jumpa kekasih jiwa dia i.e. Gary. At first aku memang hesitate gila nak pi. Maklumlah masa tu penganggur yang berjaya. Duit tak ada untuk benda lagha ni. haha the funny thing was Wawa sanggup nak paid half kongsi dengan dayah 50:50 untuk bayar tiket aku. Sumpah Wawa bersemangat tahap ajumonim habis! haha Dayah rupanya peminat tegar Gil. Dia minat betul yang botak ni. sexy kot. good for you Dayah!

Then hari kejadian kami berempat termasuk Ily geng kuantan juga pergi Showcase tu. ok tadi aku ada kata aku tak semangat sangat or feel sangat kan. Guess what! Aku macam kena rasukan ablasa bila Gary kuar je naik pentas! I was like 'OMG ITS GARY FOR GODSAKE' dalam hati lepas tu zahirkan lah dengan melompat seperti keluar roh dari badan. haha

Well itu kan hanyalah showcase so we cannot expect much lah. Banyak borak je. Q&A session. Tapi puas hati sebab nyanyi lagu semua yang best. Tak sia-sia aku 2 minggu dengar Leessang sampai berdarah telinga. Tipu je bab berdarah. haha







Amek tiket yang tak murah tak mahal so memang kalau nak tengok betul depan muka tak dapatlah kan. haha oklah tu kan. Banyak rakam video performance diorang tapi background confirm lah suara aku terpekik join nyanyi kan. haha what do you expect? takkan nak duduk diam je. come on lah kahkahkah 

Actually ada banyak tapi malas nak upload. haha so cukuplah ni. 

Oh yeah aku rasa geli gila sekarang. geli geli geli. sebab? biarlah rahsia.

p/s: Rindu orang Kuantan :'(

0 shouts: