Wednesday, February 11, 2009

salah faham yang mekelakarkan sehingga aku menjadi begitu puitis


itulah prasaan aku ari ni...ah~~~~abaikan...aku nak cite 1 cite yg klakar sugguh bagi aku...sile jgn kutuk...


kalo ko pasan kan..slalunye kat blog2 kawan2 aku...aku slalu je tggalkan pesanan2 kat chatbox diorang tu..kui2...op2..sabau2 tu lom sampai part klakau nye lagi...


slalunye aku akn letak nick

ateemcumelgile
ateemcutehabes
ateemcumelsgt



dan pada suatu hari itu..aku tukar la kepada nick lain

ateemcunterlampau

tetibe yg kuar jezz

ateem****erlampau


aku mula bersyakwasangka buruk terhadap mereka2 yg ade chatbox tu..mungkinkah mereka tak bagi aku tulis perkataan yg memuji2 aku yang bertujuan membelagakkan diri ini..?tapi sebelum ini boleh je aku puji2an yang amat...

aku mula mengutuk mereka ngan mengatakn mereka itu semua manusia cemburu akan aku..ah~~persetan kan mereka semua..*gaye sang puitis*


ah~~tapi aku bukan lah manusia yg mudah berputus asa orangnya..aku masih mencuba namun gagal..perkara yang sama terjadi berulang kali..

aku mula jadi pandai setelah cubaan demi cubaan gagal....aku berpikir..adekah perkataan itu membawa maksud yang censored..?mungkin ade sesuatu disebalik perkataan itu..?aha...aku memang bijak!~aku pon mula menggoogle...

.............


.........


......


...

dan2..yang kuar adelah perkataan ini!~ahaaa..alah da mula la nak tekan tu..tau sangat la tu..but wait!~pastikan anda telah cukup dewasa dan sile bersedia kerna jika tidak anda akan, well who knows ape akan jadi...*angkat kening tande ugut dan menakut2kan*



5 shouts:

biskott said...

padanlaaa kene censored.
ahahaha.
lain kali kena letak 'space'.
kih3

Datema said...

haha..tau xpe..isk ko gi tekan ye kat link aku tu..kantoi!~kah3

Ain bintu Amir said...

wahahahaa
padan muke ko!
lenkali wat la lagi kesilapan yg bapak lawak uh!
wahhahah
gelak smpi tergolek2 aku ha weh
:D

biskott said...

mestila ak klik link tu sebab otak aku suci tak tahu apa maksud sebenar perkataan tu.
haha.

pengetahuan am okeyh.
kih3

Datema said...

noin:soit ko..kah3...aku ni memg xtau haram ape word tu..ko gelak tergolek2 ye..


dibah:aku fhm dgn ko yg sangat curious..haha