Sunday, February 8, 2009

people changes...~

ko tau.....

kadang-kadang aku pelik ngan manusia ni..terutama orang yg aku kenal esp kawan2 aku...pelik...


aku selalu tanye diri sendiri...


boleh ke aku kawan ngan dia ni
aku slalu terasa kalo die cakap
kenapa ko terlalu sarcastic sgt




hati aku terguris kalo die kate pape...sampai kadang2 kau rse nak nangis...dan bukan aku sorg trase..ade rmai lg trase..hmm..aku memang paling tak suke skunk ni seorang yg terlalu sarcastic...bg aku kalo nak cakap something tu sile la terus terang je...dan semestinye aku ade seorang adek yg begitu sarcastic...aish~~nasib2...


dan bile je aku terpikir pasal perangai kawan aku ni...aku akn cakap kat diri sendiri



die manusia dan die ade kelemahan...
ko kene trime die seadanya sebab ko kawan die kan..?
baik buruk die adelah kawan ko...
ko kena igt die pon mesti ade yg tak suke kat ko






so ateem......gambatte!!!~









p/s--->post ni aku rase telh mnyebabkan org lain slh fhm..kah3...nway harap maaf...bukan anda...hahah

12 shouts:

The Blogwalker said...

owh
saye form 1 tyme akak form 5.
pas2 kne ambik tande tgn time msr.
adeih.
rindu zaman tu

Datema said...

ooo..name sape..?mn tau akk igt..haha...mesti akk tlh tgglkan noktah hitam ni..hahaha

hazzbourne said...

aku tau sape... tentula orang itu siti romlah suprapto binti oom suttomo kan??? hoho

Datema said...

wawawa..hebat ko whai sahabat!~kah3

Ain bintu Amir said...

r u okey atem? haha lame siot tak calling2 ngn ko skg. hehes

Datema said...

ko memg ain..kedekut!!!~

The Blogwalker said...

ahaha.
x dela hitam
goldy2 aje.
sruh belakon iklan shampo la.
macam2.

name fathiah.
akak x ingt kot.
bdak Abu ubaidah

The Blogwalker said...

dun worry.
kenangan awal2 tu indah2 aje.
paling x caye, bile teingt kne tunggang semut.
ngan senior mane x ingt da.
well.
thankx a lot for those memories yek.

:)
aah, jmpe kt blog lak.
x pe. asalkn jumpe.

biskott said...

mungkin cara dia cakap memang camtu kot.
tak cakap terang2 tapi cakap PEDAS2.

sabar jelah. huhu.

eh, ada ka orang buat iklan shampoo kat dorm kita? ke aku tak ada masa tu?hahaha

Datema said...

haha..yela tgh sabau la ni..kah3...


haha..ade2...iklan syampoo..memg klakr..ko ade ke,..?aku pon xhengat..kui3

biskott said...

eh haaa..
aku ingat aku ingat.
sebab aku ingat nama fathiah tu.
heheh.

Datema said...

ko masih memikirkannye whai adibah..bgus btol la ko ni..hebat!~haha