Tuesday, February 23, 2010

dry

wooooooooooot!
baru selamat habis baca buku daus
DRY - Augusten Burroughs



sumpah memang best
aku sanggup tidur pukul 5 pagi hanya untuk novel ni
pergh~
walaupun ambil masa lebih dari 4 hari
tapi tetap berjaya menarik perhatian

ini memang 1st time aku baca buku gay
ha ha ha
memang akan ada euwww euwww part 
tapiiiiiiiiiii
skip benda tu semua memang 2 thumbs up betul novel tu!
tambah lagi
kalau dia bab bab romantik tu
aku memang tak boleh bayangkan lelaki dengan lelaki
automatik aku bayangkan aku 
KAH KAH KAH

dah lah sarcastic gila
penulis dia si augusten tu memang sarcasm la
memang tak tahan bila baca
dah la alcoholic 
tapi tak sedar diri
ha ha ha
hilarious!

aku gelak memang sakan betul
lawak setiap patah perkataan dia

plus
bab sedih pun sangat sedih
kawan baik mati
oh sumpah sedih

ah~~~
tak mahu cakap banyak la kan
baca la sinopsis dekat 





2 shouts:

perempuan hebat name axira said...

tgh bc blog ateem time meeting..hebat gila x sy..

Datema said...

wow!anda memag mengagumkan!