Friday, February 13, 2009

simptom2 sawan arnab


otak tak berhenti berfungsi


minda tak mau bukak2


hati tak tenang


mandi tak kene air


tido tak mau bangun2


makan terlalu kenyang


peluh makin berjuraian


dalam aircond cam dalam sauna


bile cakap merapu rapu


tengok kalender rase nak pitam


bile berdiri rase nak duduk


bile duduk rase nak baring


bile baring tak de rase


bile tengok buku rase nak sawan


bile tengok email terketar2


bile nmpak org pegang kertas rase nak koyak


bile nampak lecturer last sem rase nak terjun bangunan


bila ditanye kenapa


aku jawab



''result nak kuar lagi 3 hari ni..''

5 shouts:

diLa said...

waa..
jgn kate ko pesakit kronik sawan ni wey.
aku tanak kawan ng ko!
nti berjngkit.
hahaha..;p

Belog Cap Ayam's Owner said...

ateem, please jgn jadi saawan...tapi apsal name sawan tu sawan arnab??? i hate arnab aka bunny dan keturunan2 nyeee...arkkk~

Datema said...

Dila:beb aku sawan bukan sawan babi pon..sawan arnab je kot..rilek la..kui3...masih boleh diselamatkan...oh jgn ko putskan pertalian suci ini


sailormira:alaa...sawan arnab seems cute alil'bit rather than sawan babi ait..?haha..*wink*

diLa said...

ye ateem,
aku xkn putoskan pertalian suci yg sesuci lebaran ni.
eh cewah~!!
weyh..
aku terpakse private kn jap blog aku atas n bawah beberape sebab.
ko jgn nanges ek xdapat nk kutok2 musuh aku.wakakakaka..=))
*emoticon baget nk gerak cam dlm ym la*

Datema said...

dila:hahaha...bgus la macm tu..hahah...seperti kate pepatah..air dicincang xkan putus..*ape kene mngene*...oh ye..ko da jd kan aku sawan sebab xdapt kutuk musuh2 ko..haha..jd ko bertggungjwb..haha